fredag 18. juli 2008

Fredag

Det er godt å være hjemme.
Sover godt og bare slappe av.
Men det er vel på tide å gjøre litt nå.... Vi har en hel vogn vi må tømme helt og vaske....
Skulle ha gjort det i dag, da været tillot det, men det ble det ikke noe av...
Gunnar har slått plenen i dag, og det var vertfall viktig å få gjort nå når det var vær til det!!
Jeg har badet og klippet Fanta i dag, hun var full av floker!! Hun driver å skifter pels, og det bare floker seg. Stakkar liten, hun synes ikke noe om all børstingen...
Det tar jo en hel evighet å børste henne.

Ellers er jeg helt håpløs, når det gjelder denne hjemmesiden....
Nå har jeg oppdatert en del, men greier ikke å få lastet det opp!!!!
Jeg gav opp.... Jeg satt ganske lenge å oppdaterte flere sider, og la inn en del bilder, men ble fort lei når jeg ikke fikk lastet det opp....

Ingen kommentarer: