tirsdag 13. januar 2009

huset 13 januar


Gunnar er stadig på tomten å tar bilder, så vi skal nok ha mer enn nok bilder den dagen alt er ferdig vil jeg tro....
Her er det som har skjedd de siste ukene...
Det er vittig å se hvordan det ser ut i virkeligheten, og jeg synes alt ser så lite ut ;-)
Men det husker jeg igjen fra da mine foreldre bygget hus.
Jeg synes det såg så lite ut da det var ferdigstøypt, før snikkerene kom,
Men det var det ikke!!
Når de er ferdige å støype grunnmuren, skal Haugen komme igjen å fylle inntil muren, og så skal det støypes plate.
For det er ikke kjeller under hele huset :-)
Ønsker selvsagt at alt skal skje i rekordfart....
Men vi må nok smøre oss med tolmodighet LEEEENGE enda....
Ellers i vår hundeverden er det STYR for tiden...
Gabi har LØPETID.... og stakkars Amilo er helt fra seg.
Hadde bare disse hundene skjønt at MOR er ikke aktuell...
Så nå går Gabi og Fanta sammen, for Amilo er sikker på at Fanta også har løpetid...
Nalle er heldigvis ikke gammel nok til å skjønne hva Amilo jamrer seg over, så han synes bare det er kjekt å plage Amilo han.....
Det kommer nok hus oppdatering om ikke så mange dager tenker jeg ;-)




Ingen kommentarer: