søndag 25. oktober 2009

Paringstur til Stavanger

Jeg, May Iselin og Aischa har innlosjert oss på hotel, kom i går kveld, og håper på mange valper etter paringsturen :-)

Vi hadde et forsøk i går kveld, men uten hell. Men Aischa og Lenny fikk jo bli kjendt og prøvd litt.
Margunn og Hege var flinke, de styrte med hundene. Jeg hadde jo med meg lille gull, og hun ville selvsagt ikke sove da, så jeg måtte ta meg av henne.
Flink var hun, men det blas så fælt ute, at jeg ville ikke gå å bære henne ute.
Jeg tok på henne bobledress og la henne i baksetet, og der lå hun å såg på lyset, men jeg kunne selvsagt ikke forlate henne slik, så jeg sto der spent å "såg på"... men det er ikke lett å se noe i mørket....
De kom heldigvis bort av og til å oppdaterte meg om hendelsene.

Vi gav opp, og ble enige om å prøve igjen i dag.

Med litt prøving og feiling, og med hjelp fra Bjørg, sitter jeg her på hotelrommet og er fornøyd med dagen, for paring ble det!
Flinke gutten det!

Tusen takk til Bjørg, du er helten i dag ;-)
Da får vi prøve oss på en paring i morgen også, så er det bare å håpe det blir valper av dette.

Lenny gjør sitt ytterste for å få det til.
Så vi krysser fingrene.

lille gull har vært en engel i dag, hun sover på komando nesten ;-)
får håpe hun er like snill i morgen.

Ingen kommentarer: