onsdag 24. mars 2010

Paringstur til Raufoss


Da er vi hjemme igjen, etter en vellykket paringstur til Raufoss.

Pori er en flott gutt, som jeg er veldig glad jeg fikk lov å bruke. Så nå får vi bare krysse fingrene for at det blir noen søte små etter denne turen.

Vi hadde noen koselige dager, og ble vartet opp av Øystein og Bjørg, tusen takk, veldig koselig!
Her er paret, heldigvis var det noen som tok bilder..... jeg hadde med meg kamera, men som vanlig så greide ikke jeg å plukke det ut av bilen en gang....

Det ser ikke akkurat ut som de er så glad i hverandre, men rett etter så satt de å slikket hverandre. Det hadde vært et blinkskudd, hvis vi bare hadde fått foreviget det :-)

Ellers må jeg jo bare legge inn et bilde av vår minste datter, da vi var på vei hjem fra sogn etter vinterferien....


En skal tidlig krøkes













Ingen kommentarer: