onsdag 2. juni 2010

Valpene 2 uker


Nå har jeg gått i flere dager, å lett etter laderen til kamera.......
I dag fant jeg den endelig!

Men det var egentlig litt for sent!!!!!!! for May Iselin hadde bursdag på lørdag, og vi har ikke fått tatt bilder!!!!!!
Jeg tok noen bilder med mobilen min, men jeg har jo ikke min mobil for tiden, da jeg har levert den inn.... og er nok usikker på om det blir så veldig bra bilder av det jeg har tatt.... men det er vel bedre enn ingenting!!!

Og så kan jeg skylde fullt og helt på Gunnar, denne gangen! Han hadde det med seg på jobb, og forlagt det da han kom hjem, og husket ikke hvor........

Men jeg fikk da tatt bilder i dag!

Nå er valpene 2 uker, og veier mellom 1700 og 2000g



Øynene er åpne og de prøver å gå på ustødige ben.... gå og gå, men de prøver da å komme seg frem ved hjelp av bena :-)






Ingen kommentarer: