tirsdag 15. april 2008

Her er det full fart


Jeg har det for travelt for tiden, føler at jeg aldri får tid til å bli ferdig med den nye hjemmesiden....

Jeg er kommet så langt nå, at det å se gjennom hva som mangler og oppdatere er begynt å bli et ork.....

Vi er så "heldige" at vi er i 17-mai komitèen i år, der skal vi ha møte i dag.... så jeg får ikke gått på hundetreff!!!!!

Tenk at de HELE TIDEN skal ha møte på tirsdager, når jeg heller vil gå på hundetreff!!
Dårlig gjort ;-)


Det er vår i luften, og det merker vi hjemme her også;-)

Fanta blitt STOOOOR jente, hun har fått løpetid!!!!

Tror du Amilo er tussete da! Han peser og griner, stakkar... fustrert ungdom

Han har enda ikke skjønt helt hvordan vi løfter foten.

Etter at Fanta fikk løpetid har han prøvd, til stor latter for oss som ser på :-)

Men han har funnet ut at det er lettest å la det være :-)


Nå prøver jeg å ta Amilo litt på tur alene, både i bilden og på gåtur, han trenger litt "fri".

I går kveld var vi på besøk til en kollega, Gunnar, og der fikk Amilo opmerksomhet og masse godbiter av konen til Gunnar. Det likte han vet du, fikk all oppmerksomheten helt alene!!

Men det første han gjorde da han kom inn var å rive med seg et glass på stuebordet, det var ingen som tenkte på glasset som sto på bordhjørnet da han kom inn i stuen, og de er veldig unnskylt, for de er bare vant med chiuahua, og der er det ikke fare for at halen når opp til bordet ;-) (datteren deres har en chihuahua)
Vi må jo si unnskyld, Amilo var visst litt glad.....
Vi har ikke tatt nye bilder i det siste en gang!!
Det var det å huske kamera..... nå skal jeg se..... en av dagene..... hvordan jeg kan få kagt bloggen til mobilen min.... da kan jeg legge bilder og tekst rett fra mobilen, det tror jeg hadde vært greit, mobilen er som regel med!!




Ingen kommentarer: