mandag 28. april 2008

Tur til Førde

I helgen har vi vært til Førde....
Vi pakket campingvognen, tok med oss hundene og reiste avgårde.
Amilo, Aischa og Hawana bak i bilen, og Gabi og Fanta inne i bilen.... vi må snart få laget til nye bur bak, så vi har plass til alle bak..... Bilen ser jo nå ut som en stor pelsdott!! Gabi blir jo aldri ferdig å røyte denne gangen... vi har nå badet henne tre ganger siden hun begynte å røyte, og blåser og børster, jeg skjønner ikke hvor all pelsen kommer fra!!
jaja, det går nå over ;-) og bilen kan vi støvsuge..... hehe eller nå MÅ vi...
Men nok om det..... turen gikk over all forventning, Gabi synes det var kjekt å være inne i bilen, tenk...hun kunne få kose hele veien ;-) og hun er en skikkelig kosejente, så hun koste med hodet på fanget mitt en stund og jentene en stund, ellers så lå hun på gulvet å sov. Det er godt vi har god plass inne i bilen, Fanta lå i bur oppe i setet bak.

MEN vi var jo da ikke så heldig med været!!
Hele lørdagen regnet det, vi prøvde å få lufte hundene med en gang det var opphold, det gikk fint det, men kunne jo selvsagt tenkt oss å la hunene kose seg ute sammen, når de skulle puttes inn i en campingvogn hele gjengen, og siden tre av fire bernere er veldig unge, så vil jo de leke... hehe og det var det dårlig med plass til i vognen :-)
Men det gikk veldig bra!
Utstillingsresultatene var det ikke mye å skryte av, men det skal jeg skrive på nyheter i hjemmesiden.....
Søndagen var det MYE bedre vær, og det passa jo bra, siden utstillingen var delvis ute, bernerene stillte ute, Fanta stillte vi inne.

Etter utstillingen, kjørte vi tilbake til campingplassen, da var mange reist og noen var fortsatt på utstillingsplassen. Så vi slapp løs alle hundene så de fikk kose seg sammen, uten band.
Og jeg skal si de koste seg, Amilo var jo da i sitt ess, som hadde SÅ mange damer rundt seg :-)
Alle koste seg masse.
Da vi skulle ha hundene inn i bilen igjen, VILLE Gabi være bak, så da fant vi ut at hun fikk være bak med Amilo og Aischa, så fikk Hawana være fremme med oss, og det gikk jo like fint det, det såg ikke ut som hun synes det var noe dårlig idè.

Vi tok et bilde av Hawana, med mobilen.
Jeg håper vi får lagt det inn senere....
Jeg skal til Måløy i dag, til min søster!!! DET gleder jeg meg til!
Så det kan hende det ikke kommer noe Hawana bilde før jeg kommer igjen...

Ingen kommentarer: