tirsdag 11. mai 2010

Hva er dette for et vær vi har??!!!

I det ene øyeblikket er det sol, i neste er det snø.....

Jeg har ikke tålt denne våren!!

Ble syk i forrige uke. Og når jeg endelig trodde jeg var blitt frisk igjen.... ja da blusser det opp igjen.... Nå har jeg nesten ikke stemme i dag....

Det var jo morsomt på jobb..... litt komplisert å snakke på radioen... det var ikke alle som forsto meg, men det er kanskje ikke så rart, når jeg prøver å si noe, så kommer det noe lyd i ene øyeblikket, for så å bli til visking i det neste.... SÅ morsomt.....

Og en del av kontraktørene syntes det var morsomt å erte meg...
Jaja greit å være til glede for noen da hehe....

Godt jeg skal være hjemme noen dager nå da.... Får vi håpe jeg kan komme meg litt til jeg skal på jobb igjen.

Aischa er målt, og magemålet hennes har økt med 9 cm de siste 14 dagene.... gleder meg til å se hvor mange Pori babyer det blir!
spennende

Nå er det bare å vente å se.... ikke lenge igjen nå!
når 17 mai er overstått (vi er i 17 mai kommiteen) så er det ikke lenge igjen!!!


jeg fant ikke ledningen til kamera, så noe bilder ble det jo da ikke i går.....


men må legge ut et bilde av min mellomste datter og den herlige bamsen til Kari Gregersen, Tuva



Dette var da vi var på besøk hos Nina Bless og hilste på babyene. Marita forelsket seg helt i denne yndige damen, og ville så gjerne smugle henne med hjem......... hun kunne ikke forstå hvorfor vi ikke bare kunne kjøpe henne :-)



Nå har lille frøken dings satt en stund på gulvet å lekt for seg selv, med sine egne leker!!! så det er vel best å slutte av mens "leken er god".

Ingen kommentarer: