mandag 24. mai 2010

Valpene 5 dager

Det er helt utrolig hvor fort tiden går.

I dag er valpene 5 dager gamle. de vokser og trives. Helt utrolig hvor fort de legger på seg :-) da de var 3 dager hadde samtlige lagt på seg mellom 220 og 260 g!
Nå har jeg ikke veiet de mer, venter nå til de er en uke.

Det ser ut som alle får nok mat, så jeg trenger ikke engste meg for det!


Måtte legge ved dette blidet, der ene gutten og to av jentene hadde lagt seg så pent sammen :-)
Her er de vel 3 dager.




Aischa ligger å koser seg med de søte små, i går var vel første dagen hun gikk ut av kassen litt for å ligge i fred en liten stund, og det holder jeg med henne i. Hun trenger litt tid for seg selv :-)
Men hun ligger å passer på, en lyd fra kassen så går hun å ser om alt er bra.
Hun er så flink.




Og i dag da jeg skulle skifte nede i kassen, ringte telefonen, så jeg snakket i telefonen samtidig som jeg gjorde reint, da synes Aishca jeg brukte for lang tid, og kom å la seg oppå meg omtrent. Da kom Gunnar til unnsetning så vi fikk gjort det ferdig, og Aischa fikk valpene oppi til seg igjen. Og da tok jeg dette bildet.
Og det var ikke slik at jeg hadde brukt så lang tid at valpene var sultne nei...
det var vel et par som ville ha litt mat, resten bare sovnet.


Nå må jeg prøve å gjøre noe fornuftig menst lille gull sover.
Plutselig er hun våken igjen, og full fart :-)

Ingen kommentarer: