fredag 6. juli 2012

Valpene 5,5 uke

Jeg jobber 12 t natt, og dagene flyr..
I går eller i dag...alt etter som...siden jeg sitter på jobb i natt... fikk jeg Veronica til å hjelpe meg å ta noen bilder før jobb, men siden jeg da hadde det litt travelt med å bli ferdig ble det litt ukritiske bilder....
Gutta fikk vi ikke tatt stå bilder av, og det var varmt ute i dag, så vi ble varme alle, både to og firbeinte :-)

Her er noen bilder.

 Cosie
 Cosie
 Cayla
 Cayla
 Cazadia
 Cazadia
 Chan
Canto

Jeg gleder meg til nattuken er over og jeg kan kose meg med valpene hele tiden, for da har jeg fri helt til de er leveringsklar, og flere uker etter :-)
Det er blitt en litt mer aktiv gjeng nå, som ønsker nye utfordringer, mamma Aischa har begynt å nekte amming, nå er det på mammas premisser.
Så endelig blir det spist mer mat...
 jeg føler jeg har laget til mat til valpene gang på gang, og det meste av maten har gått i mor, for valpene vil ikke ha... de har nok hatt det for godt til nå...
Mamma Aischa har vært for snill og latt de komme til når de vil. hun har frem til denne uken, lagt sammen med de, og en, to, tre valper har lagt å ammet og resten har lekt eller sovet, og så har de byttet på det...



Ingen kommentarer: