søndag 22. juli 2012

valpene er 8 uker....

Og der var valpene 8 uker...
Har ikke tatt 8 ukers bilder, men hadde et hyggelig besøk her på tirsdagen, av Nina, Gerda og Hege, da tok vi bilder av barna, og hele familien :-)
Så her er noen av bildene av vidunderene, som nå skal forlate redet :-(
Jeg synes tiden går så alt for fort.... tenk at det er 8 uker siden de ble født!!! og jeg som føler det bare er et par uker siden!!!

Måtte en gjestevisitt på jobb i dag, slik at en kollega skulle få fri.
Så i dag skal vi ikke levere noen.... men i morgen.... da har jeg bare 2 igjen...

Nå har vi lille Fanta, og Bixi mor fra forrige kullet til Aischa her. Bixi syntes det var gøy med de små valpene.
Så hun gleder seg sikkert til å bare ha to igjen å kose seg med, 5 var litt i meste laget.
     Cayla, Cosie, Cazadia, Chan,   Canto

Cayla

Canto

Chan

Cosie

Cazadia

Her er hele familien samlet, en lei mamma som ligger flatt, og pappaen på sidelinjen 
Det var snille babyene sine det, som ville sitte fint for fotografen...til slutt ;-)

Jeg er så glad i gjengen, håper de får det fint i sitt nye hjem, og at de står til forventningene.
Og håper jeg ser de igjen med jevne mellomrom.

Her har du Cosie og Iselin, en skikkelig kosestund, Iselin er veldig veldig opptatt av valpene, hun vil være med de hele tiden, hun ligger sammen med de når de spiser, og ser oppi matskålen. så de er veldig vant til å ha selskap ved matskålen. Hun vil plukke skit....kremt...ikke akkurat så kjekt, men hun har fått lov. Man skal tidlig krøkes.
Hun passer godt på at det ikke ligger noe bæsj ute. og at ingen har tisset inne. Hun prøvde å vaske vekk tiss her en dag, jeg og alle valpene var ute, og hun var på kjøkkenet... det førte til veeeldig vått på deler av kjøkkenet... men, men man kan jo ikke kjefte, hun vil jo bare hjelpe :-)

Måtte jo bare legge inn noen bilder av Amilo og Aischa....
Amilo fant ut at sandkassen til Iselin var en fin plass å ligge...



Ingen kommentarer: