fredag 27. juni 2008

Fredag

Nå har jeg aldri sett maken :-)
Vi har en tøff nabokatt her kan man si!!
En ung uviten hunnkatt kom på beslk til oss i dag!!
plutselig sto det en katt på gelenderet på terassen, hun var ikke redd for hundene.
Der sto det tre bernere og en kineser å såg på henne!!
Først var det Amilo som måtte prøve seg, han er så høy så han kunne bare løfte hodet og snuse på henne, og hun snuste igjen!! Tenk om jeg kunne tatt et blde av det?? Snute mot snute med en ukjendt katt!!
Aischa fikk også snuse på henne, Gabi bare såg på.
Men Fanta var den som virkelig fikk sjekke opp denne katten.... Etter å ha sett hvordan det gikk med de store hundene, var vi ikke så redd for Fanta, så vi løftet henne opp på gelenderet, hadde hendene på begge sider av hennne så hun ikke skulle falle hvis det ble noe tull, men nei da, Fanta gikk forsiktig bort til henne, og snuste på katten både fremme og bak!! Hun fikk virkelig sjekke opp den pusen, og pusen sjekket henne opp :-)
Det var en morsom opplevelse!! Den katten bor alene med en familie på tre!! Har aldri hatt noe med hunder å gjøre!!
Men hun har vertfall ikke opplevd noe negativt med hund!!

Ellers er det den store pakkedagen i dag, vi har fått vognen tilbake, og alt er i orden!!
Selv om alt ikke gikk som det skulle, så skal vi ikke klage, Bergen Caravan gjorde alt de kunne for å få ordnet alt for oss!! TUSEN TAKK, vi kommer gjerne igjen... bare vi ikke trenger å komme inne å fikse opp i feil de gjør hver gang ;-)

Så nå får vi se om jeg greier å skrive litt i bloggen hver dag, og kanskje få lagt inn bilder!!
Jeg skal ha med meg datamaskinen, så vi får håpe jeg fortsetter den gode trenden!!

Ingen kommentarer: