torsdag 26. juni 2008

Torsdag

Jaja, nå er det torsdag. Og Gunnar har nå levert vognen vår tilbake til Bergen Caravan.
De har fått tilsendt den delen som var noe galt med. Så i morgen skal de fikse vognen vår igjen....
Nå håper jeg alt er i orden når Gunnar reiser i henter den igjen i morgen!!
Vi har ikke tid til mer tull nå!!
Vi skal jo pakke oss avgårde!!

Nå har vi ikke så god tid til i pakke lenger!!

Jeg har glemt å si gratulerer til Ingrid og Harry som nå er mann og kone. De giftet seg på Voss. Håper jeg får sett et bilde... (hint, hint)
Og så må jeg gratulere Linn Agate og Frode, som også har giftet seg ;-)
Der har jeg alt fått et bilde på mobilen! TUSEN TAKK :-)
Skulle ha vært der og sett også, men da var jeg i Måløy, vi var i dåp søndagen.

Vi har fått oss oppblåsbart spa :-) en billig måte å sjekke om det er noe for oss.
Nå har vi prøvd alt fra 38 til 40 grader, det er SÅ deilig å sette seg oppi!! Men jeg foretrekker 40 grader, det var deilig, men ikke så lenge kanskje, blir så veldig varm, hehe
Jentene har badet mange ganger de siste dagene ;-)
De liker veldig godt bobler, men jeg liker best å bare sitte å bli gjennomvarm, hehe

Ingen kommentarer: